Вівторок, 2014-Вер-02, 20:48
Вітаю Вас Гість | RSS

Дмитрівська середня ЗОШ І-ІІІ ступенів

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 0
Гостей: 0
Користувачів: 0
Форма входу

Інтегрований урок з математики і природознавства

Інтегрований урок з математики і  природознавства у 4 класі. Вчитель Рак Наталія Борисівна. 

Тема уроку. Одиниці вимірювання маси. Перетворення одиниць вимірювання маси. Розв’язування задач.

Мета уроку. Систематизувати знання учнів про одиниці вимірювання маси. Закріплювати вміння перетворювати одиниці вимірювання довжини.  Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення шляхом розв’язування задач. Формувати пізнавальні інтереси. Виховувати бережне ставлення  до природи, зокрема до тварин.

Обладнання: картки для роботи в групах, таблиці «Одиниці вимірювання величин», мультимедійний проектор (в ході уроку використовується комп'ютерна  презентація)

 Хід уроку

 І Організаційна частина.

 – Сьогодні наш урок незвичайний. А вирушимо ми на заочну екскурсію в царство Тварин.

Чого хочу навчитися на цьому уроці?

 Дізнатися більше про одиниці вимірювання маси

 Поповнити свої знання. Краще пізнати світ тварин.

 Попрацювати в групах.

Повправлятися у розв’язуванні зада

 ІІ Актуалізація опорних знань.

1.Усний рахунок. Математична розминка.

 Маса синього кита 149530 кг:

 а) визначте скільки в цьому числі всього сотень (десятків, тисяч);

 б) скільки одиниць у розряді сотень (десятків, одиниць);

 в) скільки одиниць у розряді десятків ІІ класу (одиниць ІІ класу, сотень І класу);  г) розкласти це число на розрядні доданки.

2. Завдання 1. Порівняти числа:

 а) кашалот занурився на глибину 3193м, а акула-кархародон пірнула на глибину 1395м;

б) маса африканського слона 4346кг, а індійського – 1395кг;


в) бджолина матка за добу відклала 1238 яєць, а сонечко за все життя відкладає 289 яєць.


 ІІІ Контроль і закріплення раніше вивченого матеріалу

Повторити основні одиниці вимірювання довжини. (Демонстрація таблиці)

1м=10дм

1км=1000м

1м=100см

1дм=10см

1м=1000мм

1см=10мм

Завдання 2. Виконати письмово з коментуванням

а) довжина тіла восьминога дорівнює 248см.

Запишіть у метрах і сантиметрах


б) довжина дзьоба зеленого дятла дорівнює 4см 5мм.

 Запишіть у сантиметрах;


в) ластівка при перельоті подолала відстань 745280м.

Запишіть у кілометрах і метрах.


Фізкультхвиилинка

ІV Вивчення нового матеріалу

Пригадайте, які одиниці маси ви вже знаєте?

       Але для вимірювання маси великих вантажів незручно користуватися грамом і кілограмом, тому існують більші одиниці вимірювання маси. (Демонстрація таблиці одиниці вимірювання маси)

        1т=1000кг

       1т=10ц

       1ц=100кг

       1кг=1000г

       У давнину люди користувались іншими одиницями вимірювання маси.

Золотник – 4г

Гривня – 400г

Пуд – 16кг

Фунт – 400г

V Розвиток математичних  умінь учнів.

 Задача 3 (усно)

Маса полярного вовка дорівнює 2ц. Скільки вовків може витримати крижина, якщо вона витримує масу 400кг?


Робота в групах

 Задача 4 (на 12балів)

 Два тигри  з′їли 70кг м′яса, причому один тигр з′їв на 20 кг більше, ніж другий. По скільки кілограмів м′яса з′їв кожен тигр?

-         Звичайно, діти ви знаєте, що люди безжально знищують тварин, щоб задовольнити свої потреби. Тому  і створюються природоохоронні території: заказники, заповідники, пам′ятки природи та інше. Один із таких заповідників є на Черкащині

-         Розв′яжіть про нього задачу.

-         Задача 5(письмово)

 У Канівському природному заповіднику  мешкають 226 видів  птахів, звірів – на 175 видів менше, ніж птахів, земноводних – на 40 видів менше, ніж видів звірів і 8 видів плазунів. Скільки всього видів тварин охороняється законом у  Канівському заповіднику?

План розв′язування задачі (на окремих картках)

 1.Скільки видів звірів у заповіднику

 2.Скільки видів земноводних у заповіднику?

3.Скільки всього видів тварин охороняється законом?

 Робота в групах.

Задача 6

В Київському зоопарку побудували вольєр для мавп. Скільки відділів містить цей вольєр?

Скільки всього трикутників ви бачите на малюнку?

 Задача – жарт

 Йшли пустелею два верблюди. Один ніс мішок- 5 пудів солі, а другий - 5 пудів вати. Було дуже жарко. Вони втомилися і, побачивши річку, разом з мішками полізли у воду. В одного з них  вантаж став легшим, а в другого – важчим. Чому?

VІ Підсумок уроку

- Чи реалізували ви своє бажання? (Демонстрація  таблиці «Чого хочу навчитися на уроці?») Хто чого навчився чи дізнався щось нове?

- Якщо хочете дізнатися більше про тварин, то можете знайти цікаву інформацію в Енциклопедії про тварин.

VІІ Домашнє завдання:

вправа 278, задача 279.(Записати на дошці)

Друзі сайту
Пошук
Календар
«  Вересень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2014
Зробити безкоштовний сайт з uCoz